|
|
Aυτό θα πεί τάξη, αναφωνεί
κανείς. Αλλά μην τρέφετε αυταπάτες, η φωτό είναι σκηνοθετημένη
από τον φωτογράφο μας, το 1998. Στην πράξη τα πράγματα ήταν
σαφώς πιό ακατάστατα αλλά και πιό δημιουργικά. |
| |
|
ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Η
ΔΟΚΙΜΗ... |
Σε αντίθεση με της
συνήθεις δοκιμές συσκευών, στις οποίες έχουμε εθιστεί, εδώ και
αρκετά χρόνια, αυτή η διαδικασία ήταν κάτι πρωτόγνωρο. Λίγο ο
απόλυτα ελεγχόμενος χώρος ακρόασης, λίγο το τέλεια στημένο σύστημα,
λίγο η φύση του όλου εγχειρήματος που απαίτησε εκτεταμμένες
ακροάσεις για να συνδέσουμε μετρήσεις και ακουστική εντύπωση, όλα
συνέβαλλαν σε μια διαφορετική ευχάριστη αίσθηση και η αλήθεια είναι
ότι δεν μας απασχόλησαν ιδιαίτερα οι τεχνικές λεπτομέρειες.
Ωστόσο, για να επανέλθουμε και στα καθ΄ημάς, για τους λάτρεις τις
λεπτομέρειας,παραθέτουμε τα στοιχεία που αποτέλεσαν το περιβάλλον
μας στην διάρκεια της δοκιμής. |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...► |
AKΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ δίσκους μέσα από
τα μόνιτορς του στούντιο αλλά και από το προσωπικό μας
σύστημα. Οπου υπήρξαν σημαντικές διαφορές ανάμεσα στα δυο
συστήματα το αναφέρουμε. Το σύστημα του Athens Mastering
αποτελείται από το CD transport Μarantz PMD-321 (με έξοδο AES/EBU)
που τροφοδοτεί έναν μετατροπέα d/a Krell Studio 20bit. H
αναλογική αλυσίδα περιλαμβάνει τον προενισχυτή KRC-2 της Krell και
τα ενεργά μόνιτορς ATC-200A. Το σύστημα των
μετρήσεων Η ψηφιακή έξοδος του PDM-321 οδηγείται σε ένα
ψηφιακό patch-bay της Z-System και από εκεί τροφοδοτεί το μετρητικό
στάθμης της Mytek (Peak/Loudness meter) και τους δύο αναλυτές του
στούντιο που τρέχουν σε αντίστοιχους υπολογιστές της Apple. Από
αυτούς, ο πρώτος είναι ο PAZ (Psychoacoustic Analyzer) της Waves o
υπεύθυνος για τον υπολογισμό του φάσματος και των ανυσμάτων της
στερεοφωνικής εικόνας και ο δεύτερος ένας αναλυτής φάσματος
πραγματικού χρόνου της Spectra Foo που είναι υπεύθυνος (στην δική
μας περίπτωση) για το τρισδιάστατο διάγραμμα
συχνότητας/στάθμης/χρόνου. Για τους αμετανόητα περίεργους, η
καλωδίωση των αναλογικών σημάτων έχει γίνει με καλώδια της Monster
και των ψηφιακών με καλώδια της Belden ενώ η ψηφιακή μεταφορά
περνάει μέσα από μονάδες Clockwork της Weiss που είναι υπεύθυνες για
την καταστολή του Jitter.
Credits Eίναι αυτονόητο το ότι αυτό το
κείμενο δεν θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα αν δεν είχαμε στην
διάθεσή μας τον θαυμάσιο εξοπλισμό του Athens
Mastering και για τον λόγο αυτό ευχαριστούμε τον Θέμη
Ζαφειρόπουλο και τον Χρίστο Χατζηστάμου. Επίσης,Ο Χ.Χ.
εκτός από τον χειρισμό των αναλυτών έκανε χρήσιμα σχόλια και δάνεισε
την πολύτιμη εμπειρία του στον υπογράφοντα υποδεικνύοντας διάφορα
"δύσκολα" σημεία και λύνοντας απορίες ώστε η δοκιμή να είναι χρήσιμη
και ευανάγνωστη. |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...► ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ |
|
| |
|