|
|
DIRE STRAITS: "ON EVERY
STREET" |
Εταιρία:VERTIGO/510160-2 Ετος
Παραγωγής:1991 Ηχολήπτης:Bill Schnee/Chuck Ainlay Μηχανικός
Mastering:Bob Ludwig To τράκ της δοκιμής:Calling
Elvis |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...► |
ΜΕ ΚΥΡΙΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΙΟ ΓΝΩΡΙΣΜΑ του, το
ιδιόρυθμο ταμπούρο, το συγκεκριμένο τράκ του δίσκου αποτελεί ένα
τυπικό δείγμα της δουλειάς του Bob Ludwig. Η στάθμη έχει
ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το κτύπημα να έχει άφθονο περιθώριο
ώστε να αναπτυχθεί και να ξεχωρήσει από τα υπόλοιπα όργανα, ένα εφέ
που ο ίδιος μηχανικός μάστερινγκ έχει χρησιμοποίήσει απαράλλακτο σε
δίσκο του Sting. Kατά την συνήθη τακτική η χαμηλότερη οκτάβα έχει
τονιστεί και το φάσμα παρουσιάζει ένα ομαλό roll-off στις υψηλές
συχνότητες. Ισοσταθμιστής έχει χρησιμοποιηθεί στην μεσαία
περιοχή 500-2000Hz (να την χρειάζεται η φωνή του Νόπφλερ
άραγε;). H εικόνα είναι κάπως πιο ανοικτή από ότη στην
περίπτωση του Road to Hell, που είναι και μερικά χρονάκια παλιότερο,
ας μην το ξεχνάμε. Στο τρισδιάστατο διάγραμμα φαίνεται η χρονική
στιγμή περί το 1:10 όπου ο ρολάρουν τα τύμπανα σε μια αλλαγή του
κομματιού. Αξίζει να παρατηρήσει το ποσό της ενέργειας περί τα
31Hz, και να αναλογιστεί τι τραβάει ο δυστυχής που έχει την κακή
έμπνευση να βάλει δυο μεγάλα ηχεία σε μικρό δωμάτιο! Η ακρόαση
του δίσκου κάνει φανερή την καλή δουλειά που έχουν κάνει οι Straits
στο στούντιο και στο μάστερινγκ, αφού το Οn every street αποπνέει
έναν αέρα ποιότητας και ατμόσφαιρας, ιδιαίτερα στην αντίθεση της
φωνής του Νόπλφερ με τα όργανα του γκρούπ. Ακόμη και σε υψηλές
στάθμες δεν είναι καθόλου κουραστικός (να οφείλεται άραγε αυτό στο
roll-off των υψηλών συχνοτήτων;) και οπωσδήποτε δεν μπορεί να
χαρακτηριστεί ως μονοδιάστατος. |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...► ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ |
|
| |
|