Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τετάρτη, 9/04/2003


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►ΔΙΣΚΟΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ►CD TEST►ΑΒΑΤΟΝ: "ΕΞ ΑΔΟΚΗΤΩ"...

AV BLOG 

SITE MAP

Το φάσμα του "Αλόεσσα" έχει αρκετή ενέργεια στις ανώτερες χαμηλές συχνότητες και δεν δείχνει μεγάλες ποσότητες ισοστάθμισης.  H εικόνα είναι αρκετά καλή σε έκταση.
Το τρισδιάστατο διάγραμμα υποδηλώνει μια πλούσια σε ηχοχρώματα σύνθεση που επιπρόσθετα χαρακτηρίζεται από ρυθμική πειθαρχία.
ABATON: "EΞ ΑΔΟΚΗΤΩ"
Εταιρία:LYRA/ML 4831
Ετος Παραγωγής:1996
Ηχολήπτης:Iωάννης Παπαδάκης
Μηχανικός Mastering:Χρίστος Χατζηστάμου
To τράκ της δοκιμής:Aλόεσσα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

TΟ "ΕΞ ΑΔΟΚΗΤΩ" ΕΙΝΑΙ κατά την γνώμη μου από τους ωραιότερους ελληνικούς δίσκους των τελευταίων ετών και η παρουσία του οφείλεται κατά κύριο λόγο στην άποψη αυτή (που την έχω εκφράσει και στο παρελθόν, όταν ο δίσκος είχε πρωτοκυκλοφορήσει) αλλά δευτερευόντως και στο ότι αποτελεί πνευματικό παιδί του Χρίστου Χατζηστάμου, του οποίου η βοήθεια στην δημιουργία αυτού του κειμένου υπήρξε καθοριστική.Εξ αιτίας του γεγονότος αυτού είναι και ο μοναδικός δίσκος για τον οποίο έχουμε πληροφορίες από πρώτο χέρι για τα περισσότερα στάδια κατασκευής του.  Για παράδειγμα, η ηχοληψία και η μίξη έχουν γίνει αναλογικά σε οικιακό στούντιο και στη συνέχεια το μάστερινγκ ανέλαβε τις τελικές διορθώσεις.  Πάντως, όπως σχολίασε ο Χ.Χ., η αρχική δουλειά ήταν ούτως ή άλλως πολύ καλή υπό την έννοια ότι είχε συλλάβει τις μικρολεπτομέρειες των οργάνων και της φωνής οι οποίες στη συνέχεια με προσεκτική επεξεργασία έγινε δυνατόν να αναδειχτούν.  Το "Αλόεσσα" που αποτελεί και το τράκ περί ου ο λόγος, χαρακτηρίζεται από περιορισμένη χρήση ισοσταθμιστών, αρκετή ενέργεια χαμηλά, λόγω των πολλών κρουστών και καλή εικόνα. Το τρισδιάστατο φάσμα δείχνει αρκετή κίνηση σε ολόκληρο το εύρος από τα 30Hz μέχρι και το όριο των 16kHz, ένα στοιχείο που χαρακτηρίζει ολόκληρο τον δίσκο ο οποίος συνδιάζει παραδοσιακά και ηλεκτρονικά όργανα.
Ακούγοντας τον δίσκο με τα φωνητικά που κυριολεκτικά "επιπλέουν" επάνω στην οργανική σύνθεση και τα κάθε λογής ηχοχρώματα είναι πανεύκολο να απορροφηθείς από τις συνθέσεις οι οποίες χαρακτηρίζονται (σε αντίθεση ας πούμε με το The Space Between Us του Armstrong) από άφθονο αέρα ανάμεσα στά όργανα αλλά και ανάμεσα στους φθόγγους δημιουργώντας μια αίσθηση ρυθμικής ροής μάλλον παρά αρμονικού κατακλυσμού.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►     ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
►Κριτικές δίσκων αναφοράς:
Phillip Glass/Kundun (CD),
John Surman/The Amazing Adventures of Simon Simon (ECM, βινύλιο), 
James Horner/Titanic (CD),
Yello/Pocket Universe(CD),
The New Savoy Jazzmen/Jamsession at the Sagewerk (AAA, βινύλιο)

CD ON TEST:
CHRIS REA/THE ROAD TO HELL ►DIRE STRAITS/ON EVERY STREET ►FRANK ZAPPA/ONE SIZE FITS ALL ► TSUYOSHI YAMAMOTO TRIO/GIRL TALK ► RED HOT CHILI PEPPERS/ONE HOT MINUTE ►VARIOUS/HIT BOX 4PINK FLOYD/THE DARK SIDE OF THE MOON ► JAMES HORNER/TITANIC ► ANDREW POWELL/LADYHAWKE ► VIVALDI/THE FOUR SEASONS ► CRAIG ARMSTRONG/THE SPACE BETWEEN US

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:
Πώς έγινε η δοκιμή
Αthens Mastering

Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2003
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr