Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 21/06/2011

flag
english
abstract

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ

Audio Note Jinro

Thumbnail_φωτο

H φιλοσοφία του πρώτου Ongaku βασιζόταν στην απλότητα του κυκλώματος του. Ο Kondo ήταν πεπεισμένος ότι ήταν η ποιότητα των υλικών αυτή που έδινε πλεονέκτημα στον ενισχυτή του, σε σημείο που δεν δίστασε να δημοσιεύσει το κύκλωμα του με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν ταχύτατα διάφοροι κλώνοι οι οποίοι είτε παρέμειναν σε επίπεδο diy είτε, κάποια στιγμή, βρήκαν το δρόμο προς την αγορά. Παρόμοια, όσον αφορά στην απλή προσέγγιση, είναι η λογική και στον Jinro. O ενισχυτής προσφέρει τέσσερις εισόδους στάθμης line, υλοποιημένες με πολύ καλής ποιότητας βύσματα RCA και είναι τοποθετημένες πλευρικά, τον αντίστοιχο επιλογέα εισόδου (της Elna) και έναν βηματικό εξασθενητή για την ρύθμιση της στάθμης ο οποίος διαθέτει 23 θέσεις και είναι υλοποιημένος με αντιστάσεις χαμηλής ανοχής της Beyschlag (μιας εταιρίας που ξεκίνησε το 1931, αγοράστηκε από την Philips και σήμερα ανήκει στην Vishay). Ο ενισχυτής δεν διαθέτει έξοδο προενισχυτή ούτε και έξοδο εγγραφής με το -τετριμμένο και καθόλου πειστικό, κατά τη γνώμη μου- επιχείρημα ότι κάτι τέτοιο θα ήταν συμβιβασμός στην ποιότητα (για να γίνω και λίγο κακός: O Οngaku του Kondo, είχε βρόχο εγγραφής και αυτό δεν φάνηκε να μειώνει την απόδοσή του, με βάση την ιστορία...).

Φωτογραφία Φωτογραφία

H χαρακτηριστική κλίση του σασί της Audio Note σε πρώτο πλάνο. Ο ενισχυτής είναι λιτός αλλά καλοκατασκευασμένος και άκαμπτος παρά το μεγάλο του βάρος.

Οι λυχνίες του Jinro είναι εμφανείς. Ο ενισχυτής χρησιμοποιεί μια τρίοδο άμεσης θέρμανσης ανά κανάλι και δύο διπλοτριόδους για τα πρώτα στάδια. Η πρόσοψη συμπληρώνεται από το ρυθμιστικό στάθμης (δεξιά) και τον επιλογέα εισόδου (αριστερά).

Το προενισχυτικό στάδιο περιλαμβάνει το μισό δύο διπλοτριόδων (μιας 5814 και μιας 5687) ανά κανάλι, ακολουθείται από έναν μετασχηματιστή οδήγησης (με λόγο 1:1) και από το στάδιο εξόδου το οποίο βασίζεται στην κλασική 211 (τρίοδο άμεσης θέρμανσης). Ένας μεγάλος μετασχηματιστής εξόδου ανά κανάλι, custom φυσικά, αναλαμβάνει να προσαρμόσει το φορτίο στο στάδιο αυτό, χωρίς ενδιάμεσες λήψεις για διαφορετικές ονομαστικές αντιστάσεις. Σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που δίνει ο ίδιος ο κατασκευαστής, ο Jinro μπορεί να αποδώσει κάτι λιγότερο από 20W ανά κανάλι σε φορτία 8 και 4Ω (18Wrms για την ακρίβεια). Η τροφοδοσία του ενισχυτή χρησιμοποιεί δύο ανορθώτριες (5R4WGB) και ένα μεγάλο τσοκ.

Φωτογραφία Φωτογραφία

Πολύ καλής ποιότητας βύσματα εισόδου. Είναι τοποθετημένα στην αριστερή πλευρά του ενισχυτή, επιλογή που τα φέρνει πολύ κοντά στον επιλογέα και σχετικώς μακρυά από πηγές θορύβου.

Αυτές είναι οι ανορθώτριες (5R4WGB). Ακριβώς πίσω, οι ακροδέκτες σύνδεσης με τα ηχεία, οι οποίοι, όπως και τα βύσματα εισόδου είναι πολύ καλής ποιότητας και εύχρηστοι (λόγω της οριζόντιας τοποθέτησής τους), ακόμη και αν έχετε πολύ άκαμπτα καλώδια.

Το εσωτερικό του ενισχυτή κρύβει μια πολύ καλή κατασκευή η οποία συναρμολογείται με την τεχνική “point-to-point” χωρίς τυπωμένα κυκλώματα. Με εξαίρεση τους αγωγούς από χαλκό, ο Jinro δεν έχει και πολλούς συμβιβασμούς σε θέματα υλικών. Ο παρατηρητικός θα δει αμέσως τους custom πυκνωτές της Audio Note στο δρόμο του σήματος, πυκνωτές της Beyschlag στο τροφοδοτικό καθώς επίσης και πυκνωτές της Ιαπωνικής Black Gate. To σασί είναι ιδιαίτερα άκαμπτο (κάτι που είναι σημαντικό με βάση τα 40kg του συνολικού βάρους) με εγκάρσιες ενισχύσεις οι οποίες διαχωρίζουν, επίσης, τα διαφορετικά μέρη του κυκλώματος.

Φωτογραφία

Τακτική κατασκευή με καλωδίωση από σημείο σε σημείο και κόσσες όπου χρειάζεται. Τα περισσότερα υλικά είναι κορυφαίας ποιότητας. Στο μέσον φαίνονται οι λυχνιολαβές των 211.

Φωτογραφία

To ρυθμιστικό στάθμης προσφέρει 23 θέσεις εξασθένησης. Είναι ακριβές, αλλά μας φάνηκε ότι έχει χαμηλή ανάλυση, ειδικά σε χαμηλές στάθμες.