REVIEW |
ΠΟΛΥΚΑΝΑΛΙΚΟΣ
ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ |
Aaron No.22
Cineast |
|
|
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ-ΤΕΧΝΙΚΑ... |
|
O Νο.22 Cineast
είναι μια απλή, σχετικώς, κατασκευή η οποία ξεχωρίζει λόγω των δύο
κωνικών χειριστηρίων της και μιας μεγάλης οθόνης, όπου εμφανίζεται
μια σειρά από βασικές ενδείξεις που σχετίζονται με τις επιλογές του
χρήστη. Διαθέτει οκτώ εισόδους στάθμης line από τις
οποίες οι δυο είναι πολυκαναλικές, μπορούν δηλαδή να δεχτούν
αναλογικά σήματα 5.1, μια πολυκαναλική έξοδο line (τα κυρίως κανάλια
της οποίας χρησιμοποιούνται και ως κλασικό ζεύγος L/R σε απλές
δικαναλικές εφαρμογές) και μια έξοδο εγγραφής. Η επιλογή των εισόδων
γίνεται μέσω ενός περιστροφικού επιλογέα, που επίσης επιτρέπει την
πρόσβαση σε ένα απλό μενού μέσω του οποίου ο
χρήστης μπορεί να ρυθμίσει την ευαισθησία της κάθε εισόδου
(επιλέγοντας την εξασθένισή της σε dB, ώστε οι πηγές να ακούγονται
σε παρόμοιες στάθμες), την λειτουργία του κεντρικού καναλιού και
του υπογούφερ καθώς επίσης και την ισορροπία των καναλιών στις
πολυκαναλικές εισόδους. Η στάθμη αναπαραγωγής επιλέγεται από το
δεύτερο ρυθμιστικό (βηματικά και με ταυτόχρονη απεικόνιση της
εξασθένισης σε dB, στην οθόνη). |
 |
 |
H αισθητική του No.22 Cineast είναι απλή
αλλά όχι υπερβολικά λιτή. Η συσκευή θα τραβήξει την προσοχή με
τα χαρακτηριστικά της ρυθμιστικά, την οθόνη και την πλάκα από
αλουμίνιο στο επάνω μέρος. |
Ο προενισχυτής προσφέρει έναν μεγάλο αριθμό εισόδων
ώστε να καλύψει τις ανάγκες ακόμη και ενός μεγάλου συστήματος.
Από τις οκτώ εισόδους line, οι δύο είναι 5.1 καναλιών. Τα
βύσματα είναι τυπικής
ποιότητας. | |
Ο προενισχυτής
είναι βασισμένος σε έναν ηλεκτρονικό ελεγκτή, που απλώς δέχεται
παλμούς από τα ρυθμιστικά και η δρομολόγηση των σημάτων γίνεται μέσω
ηλεκτρονόμων οι οποίοι είναι τοποθετημένοι κοντά στις εισόδους. Η
Aaron προσφέρει μαζί με τον Νο.22 ένα καλοκατασκευασμένο
τηλεχειριστήριο το οποίο επιτρέπει όλους τους
χειρισμούς (μαζί και αυτούς που αφορούν στην πρόσβαση του μενού) και
έχει πολύ καλή αίσθηση. Ο εσωτερικός κόσμος του προενισχυτή
αποκαλύπτει μια απλή αλλά αποτελεσματική σχεδίαση.
Το κάθε κανάλι αποτελείται από δυο στάδια υλοποιημένα με τελεστικούς
ενισχυτές ΟP27 της Analog Devices, ένα εξάρτημα που
χαρακτηρίζεται από χαμηλό θόρυβο και μεγάλη ταχύτητα. Το κύκλωμα
φαίνεται αρκετά απλό, με ελάχιστα αλλά καλής ποιότητας εξαρτήματα
και συμπληρώνεται από ένα άρθρωμα στο οποίο προφανώς έχει ανατεθεί η
ρύθμιση της στάθμης. Τα, έξι τον αριθμό, αρθρώματα είναι σφραγισμένα
με ρητίνη και έτσι δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς είναι η επιλογή των
Γερμανών όσον αφορά το κρίσιμο αυτό σημείο του προενισχυτή. Επί της
αρχής, πάντως, η προσέγγισή τους (η οποία αποφεύγει την χρήση ενός
κοινού ολοκληρωμένου και για τα έξι κανάλια) φαίνεται
ενδιαφέρουσα. |
 |
 |
Στο εσωτερικό κρύβεται ένα σχετικά απλό κύκλωμα το
οποίο είναι φροντισμένο στις λεπτομέρειες. Τα υλικά είναι
καλής ποιότητας και η τροφοδοσία προσεγμένη. |
Η δρομολόγηση
των σημάτων εισόδου γίνεται μέσω ηλεκτρονόμων που βρίσκονται
τοποθετημένοι δίπλα στα
βύσματα. | |
Η τροφοδοσία
περιλαμβάνει έναν δακτυλιοειδή μετασχηματιστή, ένα βασικό φίλτρο με
δύο πυκνωτές των 2.200μF, κύκλωμα σταθεροποίησης με τρανζίστορς και
τοπικά φίλτρα με δύο πυκνωτές των 1000μF σε κάθε κανάλι. Τα βύσματα
που χρησιμοποιούνται για τις εισόδους και τις εξόδους είναι τυπικής
ποιότητας. Η συνολική ποιότητα της συσκευής κρίνεται ως
πολύ καλή, με βαριά πρόσοψη 10 χιλιοστών από ανοδιωμένο
αλουμίνιο, η οποία στην περίπτωσή της συγκεκριμένης συσκευής ήταν
μαύρη αλλά, από όσο γνωρίζουμε, διατίθεται και σε άλλους
χρωματισμούς (ανάμεσά τους μπλε και κόκκινο) με βάση έναν ειδικό
τιμοκατάλογο για customizing που διαθέτει η εταιρία. Η εμφάνιση της
συσκευής συμπληρώνεται από μια αλουμινένια πλάκα με τον λογότυπο της
εταιρίας, η οποία είναι τοποθετημένη στο καπάκι της. |
|
|