Την Thesis
Αudio δεν την γνώριζα, είναι η αλήθεια, μέχρι πριν από μερικές
εβδομάδες. Είδα τα προϊόντα της για πρώτη φορά στην εφετινή έκθεση
Sound & Vision και όπως αποδείχθηκε πρόκειται πράγματι για μια
σχετικώς νέα εταιρία από την Ιταλία η οποία κατασκευάζει, προς το
παρόν τουλάχιστον, μόνο πλατό. Η σειρά προϊόντων της περιλαμβάνει
τρία μοντέλα, το Himalia, το Lysithea και το κορυφαίο Amalthea με τα
ονόματά τους να προέρχονται -σύμφωνα με την ίδια την Τhesis Audio-
από τις ονομασίες των δορυφόρων του Δία. Οι Ιταλοί έχουν
χρησιμοποιήσει μια κλασική αρχιτεκτονική χωρίς ανάρτηση και στα τρία
μοντέλα τους, επιλέγοντας μετάδοση κίνησης με ιμάντα και
χρησιμοποιώντας ως βάση για τα μηχανικά μέρη μια ακουστικώς αδρανή
λίθινη δομή η οποία προσφέρει και μια ιδιαίτερη αισθητική.
To Αmalthea, που αποτελεί και το αντικείμενο
αυτής της δοκιμής, χρησιμοποιεί επιπροσθέτως ένα ενδιάμεσο σύστημα
απορρόφησης των κραδασμών με ελαστικά δακτυλίδια και συνοδεύεται από
μια βαριά βάση κατασκευασμένη από το ίδιο υλικό η οποία πάντως
πωλείται και ως αξεσουάρ από την Thesis, για χρήση και με τα άλλα
μοντέλα, ή γενικώς και με άλλες συσκευές που είναι ευαίσθητες στους
κραδασμούς. Το πακέτο που είχα στη διάθεσή μου για δοκιμή
περιελάμβανε τον κλασικό SME IV καθώς και την
Clearaudio Concerto, την φθηνότερη κεφαλή στην
κορυφαία σειρά του Γερμανού κατασκευαστή, ενώ ο Έλληνας εισαγωγέας
συνόδευσε το πλατό με ένα ξεχωριστό καλώδιο σύνδεσης της
Analysis Plus, το Silver Oval. |