|
REVIEW |
ΣΥΣΤΗΜΑ
ΔΟΡΥΦΟΡΩΝ/ΥΠΟΓΟΥΦΕΡ |
Sunfire Cinema Ribbon
CRM-2/CRM-2C, SubRosa/SRA-2700Q |
|
Φωτό: Πάρις Νικολάου |
|
ΓΕΝΙΚΩΣ... |
|
Έχοντας πίσω
του μια καριέρα που αντιστοιχεί σε δύο πασίγνωστα ονόματα, την Phase
Linear και την Carver, ο Bob Carver δεν είναι
κανένας τυχαίος τύπος. Η παρουσία του στην Sunfire μπορεί να είναι
χαμηλών τόνων από πλευράς δημοσίων σχέσεων, η αλήθεια είναι όμως ότι
κάθε προϊόν της έχει με τον έναν ή τον άλλον τρόπο την υπογραφή του.
Ευτυχώς δηλαδή, γιατί τέτοια ταλέντα δεν πρέπει να πηγαίνουν
χαμένα... Τα τουίτερ ribbon, θα συμφωνήσετε μαζί μου, δεν είναι
είναι ίσως κάτι ριζοσπαστικό. Αλλά το να σχεδιάσεις έναν δορυφόρο
του οποίου ολόκληρη η μπάφλα είναι ένα ribbon και
σε μια καμπίνα ύψους 21 εκατοστών και πλάτους 14 να χωρέσεις δύο (!)
μιντ των 4.5 ιντσών είναι, τουλάχιστον ιδιόρρυθμο. Αυτό βλέπεις
απέναντί σου όταν ξεπακετάρεις τα ηχειάκια του Cinema Ribbon, τα
οποία συμπληρώνεται από ένα χμμμ... πιο φυσιολογικό κεντρικό, με τα
μιντ να κοιτάζουν τον ακροατή. Το πακέτο που είχα στη διάθεσή μου
δεν σταματούσε εκεί. Περιελάμβανε και το κορυφαίο υπογούφερ της
εταιρίας, το SubRosa, μαζί με τον ενισχυτή του, ένα τέρας 2.7kW
σχεδιασμένο α λα Carver, δηλαδή σε ένα τυποποιημένο σασί ύψους 1U
(και όχι μόνο, όπως θα δούμε στη συνέχεια). Τέτοια έκανε ο Bob, πριν
από 20 χρόνια και τον είχαν ερωτευτεί οι απανταχού μηχανικοί ήχου
που στα live μετράνε και το τελευταίο κιλό. Από τις φωτογραφίες και
μόνο, καταλαβαίνει κανείς ότι βρίσκεται απέναντι από κάτι το
ιδιαίτερο. Το κόστος δεν είναι ουδόλως χαμηλό: Με
654 ευρώ ανά ηχείο και 4.000 ευρώ για το σύστημα του SubRosa και του
τελικού ενισχυτή δικαιούσαι να έχεις σοβαρότατες απαιτήσεις, πολύ
πέρα από το πολύ καλό (ομολογουμένως) φινίρισμα σε
λάκα-rosewood. |
| |
|