Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 25/02/2014
ΠΡΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ/ΤΕΛΙΚΟΣ ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ
Είδα για πρώτη φορά τον C2500 πριν από μερικούς μήνες όταν έφθασε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά και ο στόχος του ήταν σαφής: οι φίλοι της υψηλής πιστότητας που θα πλήρωναν πρόθυμα ένα σεβαστό ποσό για έναν προενισχυτή, αλλά θα ήθελαν κάτι παραπάνω από ένα πανάκριβο ρυθμιστικό στάθμης. Και η McIntosh δεν έχει πρόβλημα με το θέμα των δυνατοτήτων. Ο C2500, είναι ο τρίτος στη σειρά προενισχυτής της εταιρίας (μετά τους κορυφαίους C1000 και C500 και περιλαμβάνει τα πάντα, από έναν πλήρη προενισχυτή κεφαλών (MM/MC) μέχρι έναν πλήρη μετατροπέα d/a, προσφέρει διάφορες σημαντικές (και ενίοτε ξεχασμένες) δυνατότητες όπως ο βρόχος σύνδεσης εξωτερικού επεξεργαστή, η έξοδος εγγραφής και τα ρυθμιστικά τονικότητας, είναι ευέλικτος ως προς την ρύθμισης της ευαισθησίας και, φυσικά, βασίζεται σε λυχνίες.
Δεν μπορεί να πει κανείς αν η “επιστροφή στις λυχνίες”, ειδικά για μια εταιρία του μεγέθους της McIntosh είναι μια επιλογή που βασίζεται σε τεχνικά/ποιοτικά κριτήρια ή, απλώς, το αποτέλεσμα μιας καλής έρευνας αγοράς αλλά, σίγουρα, τα “λαμπάτα” του συγκεκριμένου κατασκευαστή δεν προέκυψαν από το πουθενά λόγω... μόδας. Η McIntosh έχει μακρά ιστορία στο σχεδιασμό ενισχυτών με λυχνίες (από μια εποχή που δεν γινόταν και διαφορετικά) και ο συνοδός του C2500 στη δοκιμή αυτή είναι μια ζωντανή απόδειξη για το γεγονός. Ο MC275 (στην έκτη του έκδοση, πλέον) είναι ένας από τους πλέον ιστορικούς ενισχυτές στον χώρο του audio. Σχεδιασμένος από τον Sidney Corderman βγήκε για πρώτη φορά στην αγορά το 1961 και, σύμφωνα με τους ιστορικούς του χώρου, το κύκλωμά του, βασισμένο σε ιδέες των McIntosh και Gow υπήρξε μια σημαντική εξέλιξη στον χώρο των ενισχυτών. Με τέτοιες συστάσεις, το σύστημα που παρουσιάζεται στις σελίδες αυτές είναι κάτι παραπάνω από ένα υψηλού επιπέδου ζευγάρι προενισχυτή/τελικού ενισχυτή.