Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 05/11/2019

avmentor.net
Go to
AVMENTOR.net

ΕΝΕΡΓΟ ΗΧΕΙΟ ΒΑΣΗΣ

Kii Audio Three

Kii Audio Three

Το Three δεν είναι ένα καινούριο ηχείο. Το είχαμε δει για πρώτη φορά πριν από τέσσερα περίπου χρόνια, το 2015, στο σόου του Μονάχου και το 2016 έκανε την εμφάνισή του στην ελληνική αγορά στο Ήχος Εικόνα Show εκείνης της χρονιάς. Υπάρχουν αρκετοί λόγοι να αγνοείτε την ύπαρξη του ηχείου και της εταιρίας, ο λιγότερο σημαντικός των οποίων είναι ότι μιλάμε για το μοναδικό προϊόν ενός κατασκευαστή, το οποίο στοιχίζει €15.000 (με την βάση του) και η αλήθεια είναι ότι το “κοινό περί κόστους αίσθημα” της κοινωνίας των audiophiles σκανδαλίζεται από τέτοια νούμερα “όταν το ηχείο δεν φτάνει μέχρι το πάτωμα” (πραγματική φράση -την έχω ακούσει σε έκθεση...). Για την ιστορική ακρίβεια, το Three μπορεί να γίνει ηχείο δαπέδου. Η Kii Audio έχει παρουσιάσει ένα πρόσθετο σύστημα χαμηλών συχνοτήτων, το οποίο ονομάζει BXT και βασίζεται στις ίδιες ακριβώς αρχές -αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος (και διπλασιάζει σχεδόν την τιμή). Ίσως σημαντικότερος λόγος είναι το ότι το Three είναι ένα ηχείο με καταβολές (και αξίες) που σχετίζονται περισσότερο με τον χώρο του στούντιο, εκεί όπου η ακρίβεια παίζει σοβαρό ρόλο και, επίσης, είναι βαρέως “ψηφιακό”. Αν η ψηφιακή αντιστάθμιση της απόκρισης συχνότητας ή της ακουστικής του χώρου κάνει ορισμένους να αισθάνονται άβολα, ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το αντικείμενο της δοκιμής αυτής θα προκαλέσει -μάλλον- αλλεργικό σοκ. Που πήγε το δόγμα περί απλότητας; Στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, φαίνεται να απαντούν οι άνθρωποι της Kii Audio και η αλήθεια είναι ότι έχουν εργαστεί σκληρά και με συνέπεια πάνω σε αυτό.
Μιλώντας για ανθρώπους, είναι δύσκολο να αποφύγεις το κλισέ “συνήθης ύποπτος” όταν ανακαλύψεις ότι πίσω από την εταιρία βρίσκεται ο Bruno Putzeys, ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές του χώρου (που δεν βρίσκεται, ακόμη, σε ηλικία σύνταξης). Το όνομα του Putzeys δεν είναι συνδεδεμένο μόνο με ερευνητική δουλειά αλλά και με μια σειρά προϊόντων που ξεφεύγουν από την πεπατημένη. Είναι ο άνθρωπος που περιέγραψε την τεχνολογία UcD στα διακοπτικά στάδια εξόδου (Hypex/Ncore), και συνδέεται τόσο με το LS1 της Grimm Audio, όσο και με το ζευγάρι προ/τελικού Makua/Kaluga της Mola Mola.
Ως μέλος της ομάδας της Kii Audio (οι υπόλοιποι είναι ο Bart van der Laan, ο Wim Weijersm, ο Chris Reichardt και ο Thomas Jansen), o Putzeys υπογράφει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ηχεία των τελευταίων ετών, κυνηγώντας μια από τις φιλοσοφικές λίθους του audio engineering, την δημιουργία μιας ηχητικής πηγής με ελεγχόμενη κατευθυντικότητα στις χαμηλές συχνότητες. Αυτή η ιδέα, η οποία αποσυνδέει σε σημαντικό βαθμό την απόδοση του ηχείου από την θέση του στον χώρο, έχει περιγραφεί εδώ και δεκαετίες και έχει, επίσης, κατά καιρούς, υλοποιηθεί (η Geithain είναι ένας κατασκευαστής που έρχεται αμέσως στο μυαλό). Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά που την βλέπουμε σε ένα μικρού όγκου ηχείο, με την υποστήριξη ψηφιακής επεξεργασίας σε ένα πακέτο που προσπαθεί να αποτελέσει το πρότυπο για την επόμενη γενιά ηχείων, όταν ο χρόνος ωριμάσει. Οι λεπτομέρειες είναι πολλές και ενδιαφέρουσες. Διαβάστε...