24.12.2004 Με το TD2030 γίνεται εμφανής η προσπάθεια της
θρυλικής εταιρίας να επιστρέψει στους στίβους των σοβαρών προιόντων.
Εχοντας εγκαταλείψει εδώ και καιρό την παραδοσιακή αρχιτεκτονική
σασί-υποσασί με ανάρτηση ελατηρίων, η Thorens σχεδίασε το πλατό με βάση
ένα σάντουιτς από ακρυλικό υλικό πάχους 33 χιλιοστών και τρία σημεία
στήριξης. Το πλατό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο πάχους 36
χιλιοστών και ζυγίζει 6 κιλά ενώ το έδρανο είναι σφραγισμένο και δεν
απαιτεί καμμία συντήρηση. Η κίνηση μεταφέρεται μέσω ιμάντα στην
περιφέρεια του πλατό και ο κινητήρας είναι σύγχρονος, ηλεκτρονικά
ελεγχόμενος προσφέροντας μάλιστα και ηλεκτρονική επιλογή της ταχύτητας
περιστροφής. Ως βραχίονας χρησιμοποιήται ο ΤP300 με
ρυθμιζόμενo VTA και μαγνητικά ελεγχόμενη δύναμη αντιολίσθησης (στις
φωτογραφίες της εταιρίας πάντως, αυτό που φαίνεται θυμίζει επικίνδυνα
RB300 -θα έλεγε κανείς ότι το "300" δεν είναι τυχαία επιλογή...). Σε
μία προσπάθεια διαφοροποίησης του TD2030 από την πληθώρα των "διαφανών"
σχεδιάσεων που υπάρχουν στην αγορά, η Thorens έχει επιλέξει ένα υλικό που,
υπο κάποιες γωνίες, αποκτά μπλέ απόχρωση, ενώ διατίθεται και κάλυμμα για
την προστασία (κυρίως) του βραχίονα. |