03.10.2006 Το σύνθημα της εταιρίας όπως
εκφράζεται από την φράση "Sense and Simplicity", ήδη από το 2006, είναι
σαφές: Αναφέρεται σε συσκευές που οφείλουν να ενσωματώνονται στο
περιβάλλον και να δρουν υποστηρικτικά στο life style του χρήστη τους,
βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής του. Στην σειρά αυτή ανήκει και η
τεχνολογία Ambilight που χρησιμοποιήται ήδη στις μεγάλες τηλεοράσεις της
Philips. Στο Λονδίνο, πάντως, η εταιρία επέδειξε έναν μεγάλο αριθμό από
ιδέες, (15 για την ακρίβεια) των οποίων η υλοποίηση, αν πραγματοποιηθεί
τελικώς, είναι ορατή σε έναν ορίζοντα 3-5 ετών από σήμερα. Κρίνοντας
από τις περιγραφές, πολλές από τις ιδέες είναι πράγματι ενδιαφέρουσες και
βασίζονται στη τεχνογνωσία της Philips σε θέματα φωτισμού (όπου
παρουσιάστηκε μεταξύ άλλων και ένα φωτιστικό που βοηθά το εύκολο ξύπνημα
μειώνοντας τις ποσότητες μελατονίνης, προσομοιώνοντας την ανατολή του
ήλιου), σε θέματα ιατρικών συσκευών (όπου παρουσιάστηκαν concepts μέτρησης
σωματικών παραμέτρων που σχετίζονται με την υγεία και την καλή φυσική
κατάσταση καθώς και συστήματα άσκησης) και βεβαίως σε θέματα διαχείρισης
ήχου και εικόνας. Σε αυτό το τελευταίο κομμάτι, η Philips παρουσίασε έναν
εικονικό πίνακα ανακοινώσεων, ευαίσθητο στην αφή, ο οποίος βασίζεται σε
μία επίπεδη οθόνη και αντικαθιστά τα κλασικά μηνύματα και τα μαγνητάκια
στην πόρτα του ψυγείου, διαδραστικά φωτογραφικά άλμπουμ για τις ψηφιακές
φωτογραφίες της οικογένειας, ένα προβολικό σύστημα laser το οποίο
επιτρέπει την (εικονική) ζωγραφική στους τοίχους του σπιτιού καθώς και την
σειρά συσκευών Spectrum στην οποία περιλαμβάνεται ένα ηχοσύστημα που
συνδυάζει μουσική και φωτεινά ερεθίσματα ανάλογα με την διάθεση του
ακροατή. Στην παρουσίαση αυτή, έκανε την εμφάνισή του, επίσης, ένα
εξελιγμένο σύστημα τεχνολογίας amBX, το οποίο χρησιμοποιώντας τον δίαυλο
USB μπορεί να προσφέρει αυξημένες αισθητικές εμπειρίες σε βιντεοπαιχνίδια,
στις οποίες περιλαμβάνονται έλεγχος της θερμοκρασίας, του περιβάλλοντος
φωτισμού, ρεύματα αέρα, κραδασμοί κ.λπ. Τα πρώτα προιόντα amBX είναι
πιθανόν να κυκλοφορήσουν στην αγορά των HΠΑ μέσα στο 2006. |