18/10/2007 Η ιδέα
προέρχεται (και υλοποιήται) από την Optimal Media έναν κατασκευαστή
οπτικών δίσκων ο κατάλογος προϊόντων του οποίου περιλαμβάνει αρκετές
εναλλακτικές προτάσεις που ξεκινούν από το συμβατικό (όπως είναι οι
χρωματιστοί δίσκοι) και κινούνται προς διάφορες ενδιαφέρουσες
κατευθύνσεις, όπως είναι οι δίσκοι η πλευρά της ετικέτας των οποίων
μοιάζει με βινύλιο, οι αρωματικοί δίσκοι, τα χρυσά CDs και οι δίσκοι με
δυνατότητα να φέρουν αριθμούς σειράς. Το τελευταίο προϊόν στον κατάλογο
της Optimal Media είναι ένας υβριδικός δίσκος η μια πλευρά του οποίου
είναι η κλασική “οπτική” με χωρητικότητες που εξαρτώνται από το αν θα
επιλεγεί layer CD ή DVD και η άλλη μια κανονική χάραξη βινυλίου με
διάρκεια τριών περίπου λεπτών. Η χρησιμότητα του Vinyldisc, όπως λέγεται
το προϊόν, περιορίζεται (;) προς το παρόν σε συλλεκτικές εκδόσεις
καλλιτεχνών. Για παράδειγμα οι Fightstar κυκλοφόρησαν στην Βρετανία ένα
νέο single τους σε 3.000 κομμάτια. Universal player κανείς; |