Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update:  Τετάρτη, 9/04/2003


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►ΔΙΣΚΟΙ ΑΝΑΦΟΡΑΣ►CD TEST: HITBOX 4 (ΔΙΑΦΟΡΟΙ) ...

AV BLOG 

SITE MAP

Ενα πάνω-δύο κάτω.  Η μεσαία και υψηλή περιοχή είναι σαφώς χαμηλότερα του μπάσου, ενώ γίνεται προσπάθεια να τονιστεί το rythm section στο μέτρημα πάνω από τα 8kHz. H εικόνα είναι πολύ μαζεμένη στο κέντρο.
Ενα πάνω-δύο κάτω.  Η μεσαία και υψηλή περιοχή είναι σαφώς χαμηλότερα του μπάσου, ενώ γίνεται προσπάθεια να τονιστεί το rythm section στο μέτρημα πάνω από τα 8kHz. H εικόνα είναι πολύ μαζεμένη στο κέντρο.
VARIOUS: "HIT BOX 4"
Εταιρία:FM RECORDS/237/921.501-2
Ετος Παραγωγής:>1995
Ηχολήπτης:-
Μηχανικός Mastering:-
To τράκ της δοκιμής:Einz Zwei Polizei/MO DO

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: O μοναδικός λόγος που περιλαμβάνεται ο δίσκος αυτός στη δοκιμή είναι για να φανεί ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζεται τεχνικά το είδος που συνήθως ονομάζουμε "σύγχρονη χορευτική επιτυχία" ένα είδος με μικρή χρονική διάρκεια, συνήθως μιάς εποχής, που σπάνια το συναντά κανείς έξω από συλλογές. Ούτως ή αλλως η FM Records μας έχει δώσει δείγματα πολύ καλής δουλειάς στο παρελθόν (όπως το "ΟΡΑΜΑ") και σε καμμία περίπτωση δεν θα θέλαμε να την αδικήσουμε κρίνοντάς την από το συγκεκριμένο προιόν.Ενδεικτικό της όλης κατάστασης είναι η πλήρης απουσία πληροφοριών (η χρονολόγηση έγινε από μνήμης) ενώ δεν γνωρίζουμε αν και σε τι ποσοστό έγινε επεξεργασία στην Ελλάδα ή τα πάντα αφέθηκαν ως είχαν.
Οπως είναι αναμενόμενο,η περιοχή των χαμηλών όπου και το ρυθμικό μέρος, το σημαντικότερο σε ένα χορευτικό κομμάτι, είναι τονισμένη σε σχέση με το φάσμα πάνω από τα 500Hz το οποίο είναι σαφώς πιο "πίσω", αλλά αρκετά επίπεδο, με μικρές δόσεις ισοστάθμισης στην περιοχή 500-1000Hz. Ενδεικτικό χαρκτηριστιό σημείο είναι η προσπάθεια να κρατηθεί ψηλά το κομμάτι πάνω από τα 8kHz, όπου επίσης υπάρχει ρυθμός (κάτι σαν πιατίνι) ενώ στις περισσότερες "συνήθεις" παραγωγές εμφανίζεται η φυσιολογική πτώση, αφού η ενέργεια ψηλά είναι πάντα χαμηλότερη.  Η εικόνα είναι κάπως κεντρώας φιλοσοφίας (για να το πούμε ευγενικά) αλλά ούτως ή άλλως η ατμόσφαιρα του χοροπιδάδικου δεν προσφέρεται για εκτιμήσεις βάθους και έκτασης. Ακρως ενδιαφέρον είναι επίσης και το τριδιάστατο διάγραμμα, όπου φαίνεται άριστα η εκτεταμμένη χρήση καταγραφέα ακολουθιών (κοινώς sequencer) αφού η μετρική πειθαρχία είναι εκνευριστικά τέλεια.
Η ακρόαση, δεν είναι δυσάρεστη με τα φωνητικά του MO.DO να έχουν καλή άρθρωση και μέταλλο αλλά βέβαια δεν δημιουργεί και ανατριχίλα με την ποιότητα της σύνθεσης και τα ηχοχρώματά της.  Αλλά αυτό φυσικά δεν το ψάχνεις σε μια χορευτική συλλογή.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►     ΚΟΡΥΦΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
►Κριτικές δίσκων αναφοράς:
Phillip Glass/Kundun (CD),
John Surman/The Amazing Adventures of Simon Simon (ECM, βινύλιο), 
James Horner/Titanic (CD),
Yello/Pocket Universe(CD),
The New Savoy Jazzmen/Jamsession at the Sagewerk (AAA, βινύλιο)

CD ON TEST:
CHRIS REA/THE ROAD TO HELL ►DIRE STRAITS/ON EVERY STREET ►FRANK ZAPPA/ONE SIZE FITS ALL ► TSUYOSHI YAMAMOTO TRIO/GIRL TALK ► RED HOT CHILI PEPPERS/ONE HOT MINUTE  ► PINK FLOYD/THE DARK SIDE OF THE MOON ► JAMES HORNER/TITANIC ► ANDREW POWELL/LADYHAWKE ► VIVALDI/THE FOUR SEASONS ► CRAIG ARMSTRONG/THE SPACE BETWEEN US ► ABATON/EΞ ΑΔΟΚΗΤΩ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:
Πώς έγινε η δοκιμή
Αthens Mastering

Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2003
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr