Δικτυακός τόπος για τις Τεχνολογίες Audio, Video, HiFi, High End, Home Entertainment
Greek site for Audio Video & Home Entertainment technologies
Tελευταία Ενημερωση/Last Update: Τρίτη, 23/02/2010


english abstract

Πρωτοσέλιδο Aρχείο Νέων Αρθρα Τεχνολογία HowTo Δίσκοι Αναφοράς Links Contact About

LOCATION BAR►REVIEWS:  ΕΝΔΕΚΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ...

SITE MAP


REVIEW

GROUP TEST: 11 ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ

Red Wine Audio Signature 30.2

Εισαγωγή > Η διαδικασία της δοκιμής > Advance Acoustic MAP-800 > Cambridge Audio Azur 840A V2.0 > Harman/Kardon HK990 > Leema Acoustics Pulse > Magnat MA800 > NAD C375BEE > Naim Audio Nait XS > Onkyo A-9755 > Red Wine Audio Signature 30.2 > Sony STR-DA1500 ES > XTZ Class A100D3 > Συμπεράσματα > Πίνακες Τεχνικών Χαρακτηριστικών και Μετρήσεων

...ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ

ΕΠΟΜΕΝΗ...

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►

Γενικώς
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία για το ότι ο Signature 30.2 είναι ο πλέον εξωτικός ενισχυτής της δοκιμής αυτής. Πρόκειται για μια χειροποίητη κατασκευή από την Αμερική, η οποία βασίζεται σε αρθρώματα της Tripath τα οποία έχει βελτιώσει στα σημεία (και ειδικά στα φίλτρα εξόδου) η εταιρία. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον σημείο είναι το ότι η τροφοδοσία γίνεται από δύο μπαταρίες μολύβδου-οξέως κλειστού τύπου οι οποίες φορτίζονται από ένα έξυπνο κύκλωμα, μόνον όταν χρειάζεται χωρίς να χρειάζεται η επέμβαση από την πλευρά του χρήστη. Η Red Wine Audio δεν έχει διστάσει να χρησιμοποιήσει κορυφαία υλικά σε συγκεκριμένα σημεία, όπως είναι ο motorized βηματικός εξασθενητής 24 θέσεων της Goldpoint καθώς και οι δύο πυκνωτές ελαίου/χαρτιού που χρησιμοποιούνται στην είσοδο.
Από πλευράς δυνατοτήτων σύνδεσης, τώρα, θα πρέπει να αρκεστείτε -κυριολεκτικώς- στα απολύτως ελάχιστα. O Signature 30.2 διαθέτει μια μόνο είσοδο single ended, μια έξοδο για οδήγηση τελικού (το σήμα απλώς διέρχεται από τον εξασθενητή) και ένα ζεύγος ακροδεκτών για την σύνδεση ηχείων ανά κανάλι.
Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή με κορυφαία υλικά όπου χρειάζεται, καλή συναρμολόγηση με προσεγμένη καλωδίωση και λιτή αισθητική που έχει, όμως, άποψη. Θα θέλαμε ένα πιο κομψό τηλεχειριστήριο, πάντως...
Μετρήσεις
Σε φορτίο των 8Ω και με όριο παραμόρφωσης 0.3%, ο Signature 30.2 απέδωσε 22.2W, ενώ σε φορτίο των 4Ω με παραμόρφωση 0.3%,η μέγιστη ισχύς μειώθηκε στα 10.3W. Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον δεύτερο ενισχυτή της δοκιμής ο οποίος έχει συντελεστή αύξησης της ισχύος μικρότερο της μονάδας, μια επίδοση που δικαιολογείται, πάντως, από το στάδιο εξόδου της Tripath και τη λογική χαμηλής ισχύος της συσκευής. Ο συντελεστής απόσβεσης υπολογίστηκε 101.
Η απόκριση συχνότητας του ενισχυτή είναι ιδιαίτερα ομαλή με μικρή απόκλιση στις χαμηλές συχνότητες, περί το 0.5dB στα 10Hz και τάση για αποκοπή ψηλά η οποία ξεκινά από τα 5kHz περίπου και φθάνει τα -3dB λίγο πιο πάνω από τα 20kHz. Η ομοιότητα των δύο καναλιών είναι εξαιρετική.
Κατά την οδήγηση του σύνθετου φορτίου η απόκριση χαμηλά δεν παρουσιάζει κάποια διαφοροποίηση αλλά η συνέργεια του φίλτρου εξόδου/φορτίου φαίνεται να οδηγεί σε μια τάση αύξησης του κέρδους η οποία ξεπερνά τα 2dB στα 40kHz (παρόμοια συμπεριφορά είδαμε και στον, επίσης διακοπτικό, Onkyo). Η αυξητική αυτή συμπεριφορά συνδυάζεται με μια βύθιση η οποία έχει ως κέντρο τα 6.5kHz περίπου και φθάνει το 1.5dB.

Απόκριση συχνότητας και για τα δύο κανάλια. Στάθμη αναφοράς: 1kHz, 0.3%thd+N/8Ohm, δύο κανάλια Απόκριση συχνότητας και για τα δύο κανάλια. Στάθμη αναφοράς: 1kHz, 0.3%thd+N/Σύνθετο φορτίο, δύο κανάλια

Τετραγωνικό σήμα 1kHz, μέγιστη ισχύς σε φορτίο 8Ω thd+N σε συνάρτηση με την ισχύ εξόδου. Φορτίο 8Ω (κόκκινο), 4Ω (πράσινο)
Τα πρώτα σημάδια υπερφόρτωσης του ενισχυτή για το φορτίο των 8Ω εκδηλώνονται στα 17W με παραμόρφωση 0.04%, ενώ το στάδιο εξόδου “αντέχει” μέχρι τα 0.25% οπότε και αποδίδει περίπου 27W.  Στα 4Ω, ο ενισχυτής ξεπέρασε τα 20W χωρίς ορατά σημάδια  υπερφόρτωσης, η συμπεριφορά του, ωστόσο, έκανε την συνέχεια της μέτρησης αδύνατη.
Ο 30.2 αποδείχθηκε ένας αργός ενισχυτής με χρόνο ανόδου 14mS και ρυθμό ανύψωσης μόλις 1.3V/μS. Οι τιμές αυτές δεν πρέπει να προκαλούν ιδιαίτερα κακή εντύπωση (όπως και στην περίπτωση του Onkyo) επειδή η “ταχύτητα” των διακοπτικών σταδίων εξόδου δεν έχει το ίδιο νόημα και την ίδια αξία με αυτή των συμβατικών και επιπροσθέτως εξαρτάται κατά κύριο λόγο από το φορτίο στην έξοδο, το φίλτρο που χρησιμοποιήται και την σχέση τους. Η μορφή του τετραγωνικού παλμού χαρακτηρίζεται από ομαλή κλίση και τον υψίσυχνο θόρυβο που μάθαμε να περιμένουμε από ένα διακοπτικό στάδιο.
Το φάσμα αρμονικών του ενισχυτή, με σήμα 1kHz, περιλαμβάνει ομαλά φθίνουσες συνιστώσες με τις περιττές να είναι γενικώς ισχυρότερες των άρτιων αλλά με το σύνολο τους να πέφτει σχετικώς γρήγορα κάτω από τα -100dBr. 
Το φάσμα θορύβου δείχνει ήσυχη κατασκευή, με προφανή απουσία αυτήν του hum και του θορύβου από την ανόρθωση καθώς και οποιασδήποτε αρμονικής τους, γεγονός εντελώς λογικό αν σκεφτούμε ότι αυτά τα κυκλώματα απλώς δεν υπάρχουν στην περίπτωση του Signature! Ο ενισχυτής παραμένει επίσης αθόρυβος στις υψηλές συχνότητες. Η στατική μέτρηση του θορύβου είναι -60dBr(A).

Φάσμα αρμονικών για σήμα 1kHz, 10Wrms/8Ω. Φάσμα θορύβου. Στάθμη αναφοράς: 1kHz, 0.1Wrms/8Ohm, βραχυκυκλωμένη είσοδος.

Ακρίβεια ρυθμιστικού στάθμης
Με το ρυθμιστικό στάθμης στην μέση της διαδρομής του, γίνονται δύο διαπιστώσεις: Πρώτον, ο εξασθενητής της Goldpoint που χρησιμοποιήται είναι πράγματι εξαιρετικός, με τον Signature 30.2 να επιδεικνύει την μικρότερη διαφορά μεταξύ καναλιών που είδαμε στη δοκιμή και, δεύτερον, ότι η συμπεριφορά στον τομέα αυτό είναι καλύτερη με το ρυθμιστικό “εντός” από ότι όταν αυτό βρίσκεται σε θέση ελάχιστης εξασθένησης. Αυτό, φυσικά, απαιτεί μια εξήγηση την οποία προς το παρόν δεν έχουμε: Είναι δυνατόν η εισαγωγή μια αντίστασης στον δρόμο του σήματος να εξισορροπεί κάποια ανομοιότητα μεταξύ των καναλιών; Άγνωστο.
Ακροάσεις
Με δεδομένη την χαμηλή του ισχύ, είχαμε αποφασίσει να αναθέσουμε στον Signature 30.2 να οδηγήσει ένα πιο ευαίσθητο ηχείο, αντικαθιστώντας τα ATC SCM-50 με το δεύτερο ηχείο αναφοράς (Audio Spectrum Eros με παθητικό sub). Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν κρίθηκε τελικώς απαραίτητο, καθώς ο ενισχυτής οδήγησε τα 50άρια, οριακά μεν, αλλά χωρίς σοβαρά προβλήματα σε στάθμες που ξεπέρασαν τα 92dB στην θέση ακρόασης με σποραδικά φαινόμενα ψαλιδισμού. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τον συνδυάσετε με ένα ευαίσθητο ηχείο σε μικρό χώρο για να τον ευχαριστηθείτε.
Ο ενισχυτής απέδωσε την περιοχή των χαμηλών συχνοτήτων με έναν ξεχωριστό συνδυασμό νεύρου και όγκου, ο οποίος ισορρόπησε, κατά τη γνώμη μας επιτυχημένα, μεταξύ της άψογης περιγραφής των μικρολεπτομερειών και της δημιουργίας αίσθησης από τις μεγάλες ορχήστρες ή τα έργα που χρησιμοποιούν χαμηλές συχνότητες για να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα. Ο ακροατής ακούει και ταυτοχρόνως αισθάνεται τις πολύ χαμηλές συχνότητες, ένα χαρακτηριστικό που τον οδηγεί εύκολα στην υπερβολή και τον αναπόφευκτο ψαλιδισμό λόγω της μικρής ισχύος. Η μεσαία περιοχή χαρακτηρίστηκε από ουδετερότητα και σημαντικές δυνατότητες περιγραφής, με την ανθρώπινη φωνή να διαθέτει άρθρωση και την χορωδία να σχηματίζεται με χαρακτηριστική άνεση στο χώρο. Ψηλά, ο ενισχυτής εμφανίστηκε γρήγορος και ευχάριστος με μια ήπια τάση -κατά περίπτωση- να ακούγεται περισσότερο λεπτός από όσο θα θέλαμε, χωρίς πάντως να γίνεται ποτέ ενοχλητικός ή “λίγος”.
H στερεοφωνική εικόνα εστιάζεται σε μέση απόσταση και διακρίνεται για την πολύ καλή λεπτομέρειά της τόσο στον άξονα του πλάτους όσο και σε αυτόν του βάθους.
Τελικώς...
... εδώ πρέπει να έχει γίνει ήδη σαφές ότι δεν έχουμε να κάνουμε με έναν ολοκληρωμένο ενισχυτή γενικής χρήσης αλλά με μια ιδιαίτερη κατασκευή με ξεχωριστές σχεδιαστικές επιλογές και λύσεις και -βεβαίως- με τις αναμενόμενες ιδιοτροπίες, η οποία απευθύνεται σε ακροατές που ψάχνουν το διαφορετικό και είναι έτοιμοι να εργαστούν προς αυτή την κατεύθυνση (αναζητώντας ένα κατάλληλο, καλό και εύκολο ηχείο). Σας συνιστούμε να τον ακούσετε οπωσδήποτε γιατί αξίζει τον κόπο!
Τιμή: 2.400 ευρώ
info: Sound Elevator, τηλ.: 210-282.8060, web:
http://www.soundelevator.gr/http://www.redwineaudio.com/

ΚΟΡΥΦΗ

...ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ

ΕΠΟΜΕΝΗ...

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ...►


Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout


©Δημήτρης Σταματάκος/Ακραίες Εκδόσεις 2010
Σχετικά με το avmentor.gr (προβλήματα, παρατηρήσεις κ.λπ): webmaster@avmentor.gr Eπαφή με την σύνταξη (ύλη, σχόλια, ερωτήσεις κ.λπ): contact@avmentor.gr