Μπορεί να μη ζούμε σε εποχές που τις
χαρακτηρίζουν χρυσά κουτάλια, αλλά η αλήθεια είναι πως η ακρόαση μουσικής
παραμένει μια διαχρονική συνήθεια ανθεκτική σε δύσκολες καταστάσεις. Στο
εφετινό “Μόναχο” οι κατασκευαστές φαίνεται να έκαναν μια συνειδητή
προσπάθεια να αποφύγουν την ενοχλητική συζήτηση για την κρίση
παρουσιάζοντας πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα, ακολουθώντας το δόγμα που
είχαμε την ευκαιρία να δούμε και στο Las Vegas. Όπως φάνηκε το πέτυχαν σε
αρκετά μεγάλο βαθμό. Mε 258 εκθέτες και 800 μάρκες να βρίσκονται στα δύο
χολ και τα δύο αίθρια του M.O.C., οι επισκέπτες δεν συνάντησαν κάποια
ιδιαίτερη δυσκολία να δουν και να ακούσουν πολλά ενδιαφέροντα πράγματα και
να πάρουν μια πολύ σαφή γεύση για την πορεία του audio υψηλών
απαιτήσεων. Τα δείγματα, τα σχετικά με την πορεία αυτή, ήταν σαφή. Από
την μια οι audio servers και το streaming έχουν οριοθετήσει έναν σαφή
χώρο, έχουν κερδίσει τον σεβασμό και αποτελούν πεδίο ανταγωνισμού μεγάλων
ονομάτων με παράδοση. Από την άλλη, το βινύλιο και τα αναλογικά συστήματα
όχι απλώς αντιστέκεται παθητικά αλλά πραγματοποιεί και την αντεπίθεση του.
Αυτή η χρονιά χαρακτηρίστηκε από αθρόες παρουσιάσεις νέων προϊόντων
(πλατό, προενισχυτών phono, κλπ) και οι φίλοι των μαύρων δίσκων μπορούν να
αισθάνονται δικαιωμένοι: Έχουν στα χέρια τους μια καλή niche αγορά που δεν
αφορά μόνο ολίγους γραφικούς νοσταλγούς τους παρελθόντος. Η οργάνωση ήταν,
όπως συνήθως, καλή. Δείτε
τις φωτογραφίες... |