ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΗΜΕΣ
ΔΗΛΩΣΕΙΣ των διοργανωτών, η IFA 2005 διατήρησε την αίγλη της
ως η καλύτερη έκθεση καταναλωτικών ηλεκτρονικών, με πάνω άπο 1200
διαφορετικούς εκθέτες από 40 χώρες, οι οποίοι επέδειξαν πάνω από
1000 νέα προιόντα (που είδαν το φώς της... αγοράς για
πρώτη φορά) στις 160.000m2 των χώρων της "Messe Berlin". Οι άνθρωποι
του GfU (του διοργανωτή) είδαν το μέγεθος της IFA να μεγαλώνει κατά 16% σε
σχέση με το 2003, αλλά κυρίως να αλλάζει το προφιλ των επισκεπτών:
Σύμφωνα με τον απολογισμό τους η έκθεση, την οποία επισκέφθηκαν πάνω από
250.000 άνθρωποι, πραγματοποίησε εφέτος μια έντονη στροφή
προς τις διεθνείς συμμετοχές και σε ένα κοινό του οποίου το ενδιαφέρον για
τα εκθέματα είναι επαγγελματικό -σε ανθρώπους της "αγοράς" δηλαδή και όχι
στους τελικούς χρήστες. Οι άνθρωποι της IFA δείχνουν να θεωρούν το
φαινόμενο αυτό καλό και όχι μόνο από οικονομικής πλευεράς: Η αγορά
δείχνει σημάδια ανοδικών τάσεων (όπως μπορεί κανείς να ερμηνεύσει
το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον) αλλά, κάποιοι λιγότερο αισιόδοξοι θα
μπορούσαν να ισχυριστούν ότι το Γερμανικό κοινό (που αποτελεί και το
μεγαλύτερο ποσοστό των μή-επαγγελματιών που επισκέπτονται την IFA) απλώς
δεν συμμετείχε. Αυτό, τώρα, πόσο καλό μπορεί να είναι; Από την άλλη,
όποιος είχε την δυνατότητα να επισκεφθεί την IFA 2005 και δεν το έκανε,
έχασε: Με την έκθεση να πραγματοποιήται κάθε δύο χρόνια, η αναμενόμενη
έκρηξη τεχνολογιών και προιόντων επί ευρωπαικού εδάφους, πραγματοποιήθηκε
και εφέτος. Μπορείτε να δείτε μερικά
από τα πιό σημαντικά εκθέματα ΕΔΩ. |