| |||||||||
|
LOCATION BAR►AΡΘΡΑ►8o ATHENS HIGHEND SHOW 2003... |
AV BLOG ► |
SITE MAP ► |
8o Αthens HighEnd Show 2003 | |||
Πραγματοποιήθηκε το τρίημερο 21-23 Νοεμβρίου τo 8o Athens High End Show. Στους δύο ορόφους και το ισόγειο του ξενοδοχείου Park, κατασκευαστές και αντιπρόσωποι επέδειξαν κορυφαία συστήματα ήχου και εικόνας και έδωσαν την ευκαιρία στους επισκέπτες να δουν και να ακούσουν τις συσκευές σε κατάσταση λειτουργίας, όπως επίσης και να συνομιλήσουν με κάποιους από τους σχεδιαστές τους που ήταν προσκεκλημένοι των αντιπροσώπων τους στην Ελλάδα. | |||
| |||
Με περισσότερους επισκέπτες,
πολλοί από τους οποίους ήταν νέοι στο χώρο και βελτιωμένη παρουσία εκθετών
και εκθεμάτων, το High End Show έδειξε ότι βρίσκεται σε καλό
δρόμο καθώς οι εταιρίες που συμμετέχουν σε αυτό δείχνουν να
προσαρμόζονται στον ιδιόμορφο χώρο των ξενοδοχειακών δωματίων και στις
απαιτήσεις μίας μη στατικής έκθεσης. Στα θετικά
σημεία η ύπαρξη αρκετού διαφημιστικού υλικού, η (πάντα σχετική)
πειθαρχία κατά τις ακροάσεις και η συνολικά καλύτερη προσέγγιση προς τους
επισκέπτες, ενώ στα σημεία προς βελτίωση μπορούν να
τοποθετηθούν η σχετική προχειρότητα στα στησίματα των οπτικών συστημάτων
(είδαμε και πάλι όχι λίγες προβολές με λάθος αναλογίες πλευρών,
αμασκάριστες οθόνες και μόνιτορς που είχαν κόντρα φώς) η σχεδόν πλήρης
απουσία dedicated πολυκαναλικών συστημάτων υψηλής ανάλυσης (με εξαίρεση
την Sony και την Location Sound) καθώς επίσης και η απουσία συγκεκριμένων
σημαντικών κατασκευαστών με απόφαση-προφανώς- των εν Ελλάδι αντιπροσώπων
τους. Επάνω σε αυτό το θέμα, οφείλει κανείς να σημειώσει ότι η απουσία
μίας εταιρίας από τέτοιου είδους εκθέσεις μπορεί φυσικά να οφείλεται σε
διάφορους λόγους (δικαιολογημένους ή μη) και να εκληφθεί ως "δήλωση"
διαφόρων απόψεων για την αγορά στην Ελλάδα, αλλά επιπρόσθετα είναι
δικαίωμα των επισκεπτών και κάθε άλλου εμπλεκόμενου να την θεωρεί ως
αδυναμία παρουσίας (λόγω ελλείμματος στην τεχνογνωσία ή/και στην ποιότητα
των προιόντων) σε μία έκθεση με καθαρά συγκριτικό χαρακτήρα και μάλιστα
όχι τόσο σε επίπεδο μεμονωμένων προιόντων όσο σε επίπεδο στελέχωσης και
παροχής υπηρεσιών. Το επιχείρημα ότι τα πολύ καλά μηχανήματα της
"τάδε" εταιρίας αδικούνται από την μέτρια ή κακή ακουστική των δωματίων
δεν ευσταθεί για δύο λόγους: Πρώτον, διότι όλα τα ξενοδοχεία σε όλο τον
κόσμο έχουν δωμάτια με λιγότερο ή περισσότερο κακή ακουστική (αλλά εκεί οι
"τάδε" εταιρίες συμμετέχουν επιτυχώς με άλλους αντιπροσώπους) και
δεύτερον, διότι το ίδιο το δωμάτιο θέτει μία ενδιαφέρουσα πρόκληση που
κάθε ειδικός στον χώρο θα πρέπει να θέλει και να είναι σε θέση να
αντιμετωπίσει: Με δεδομένη την κακή ακουστική (η οποία
παρεμπιπτόντως είναι συνήθης σε όλα τα σπίτια πλήν κάποιων εξαιρέσεων), θα
πρέπει να μπορεί να σχεδιάζει και να επιδεικνύει ένα σύστημα με καλό
ήχο. Σε αντίθετη περίπτωση, τι σόι ειδικός είναι; Δημήτρης Σταματάκος | |||
|
|
Πρωτοσέλιδο | Αρχείο Νέων | Αρθρα | Τεχνολογία | HowTo | Δίσκοι | Links | Contact | Αbout
|